miercuri, 19 octombrie 2011

Expozitie de fotografie la sediul CCIR - Mirela Fruja

10 fotografi, 10 povestiri - expozitie de fotografie, acum si in Bucuresti.
Va asteptam la vernisaj joi 20 octombrie, ora 18, la sediul Camerei de Comert si Industrie a Romaniei din Bucuresti. Intreaga colectie o puteti viziona si aici.
Fiecare artist fotograf expune cite 6 lucrari, format 30 x 45cm, prin care prezinta o poveste in maniera proprie. In expozitie sunt prezente aproape toate genurile artei fotografice, aceasta uluitoare diversitate tematica si de stiluri personale extrem de bine definite conducand la un eveniment ce se anunta a fi cel putin interesant.

Printre ei se afla si prietena, colega noastra Mirela Fruja cu o serie de fotografii.

Mirela crezi ca ne poti vorbi  despre fotografiile expuse?
Da, particip cu 6 fotografii la aceasta manifestare! E o expozitie - caravana organizata de AAFR. Pana acum a fost la Craiova, acum va fi in Bucuresti si vor mai urma cateva orase.
Imaginile mele sunt facute in Gradina Botanica din Bucuresti, in ultima zi din aprilie, anul acesta. A fost o sedinta foto ne-pusa la cale, mi-a placut mult atmosfera de acolo si am profitat de o prietena cu care iesisem la plimbare... 

Am dat fuga cu imaginile acasa, le-am triat, prelucrat, salvat si uitat pe un hard extern. La momentul la care mi s-a cerut o serie de 6 imagini nu aveam nicio idee, mai ales ca eu sunt foarte exigenta cu imaginile mele si daca ar fi sa aleg din tot ce am facut si restul sa sterg... cred ca ar scapa doar vreo 4-5 si asta daca m-as apuca de facut curat intr-o zi vesela. Apoi mi-am adus aminte de senzatia placuta pe care am avut-o in gradina in acea zi calduta. 

Imaginile spun povestea acelei dupa-amiezi:

Din suflete trecatoare (1)
 Am alungat superficialul (2)
 Am strans ganduri (3)
 Si am pastrat esenta (4)
 Am cules trairi (5)
 Am adunat sentimente (6)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Multumesc frumos pentru postare :)!

Gabriela Pana spunea...

felicitari tuturor expozantilor!